Het café

Nuttig om te weten

Helfrich (02/11/07 om 23:33:12):

Na een glas Verte voor testdoeleinden en een flesje Saint-Émilion bij het eten doorstaat een Helfrich moeiteloos de blaastest.

 

lezArts_du_Soleil (02/12/07 om 10:24:36):

Die blaastest van Oom Agent of ging het lozen van urine je goed af?

 

Helfrich (02/12/07 om 11:46:01):

Grootscheepse verkeerscontrole. Ik had een meisjesagent. Ik zei nog dat ik het tegennatuurlijk vond om bij een dame op een pijpje te blazen, maar dat vond ze geen argument.

 

lezArts_du_Soleil (02/12/07 om 15:43:07):

Helaas kwam je niet tot een soortgelijke tegenprestatie ,ofwel?

 

Helfrich (02/12/07 om 16:22:50):

Het kan niet alle dagen feest zijn.

 

lezArts_du_Soleil (02/12/07 om 20:11:19):

http://www.jellinek.nl/testjegebruik/alcohol_calculator.php

Dit kwam ik onlangs tegen. Via absint.pagina.nl

Als dit landelijke aandacht zou krijgen waren de BOB-spotjes in een klap overbodig.

 

lezArts_du_Soleil (02/12/07 om 20:14:20):

Het is zelfs zeer interessant om nog wat meer overgewicht te krijgen.

 

Zenzero (02/12/07 om 20:33:30):

Oh, ik dacht, om te bepalen of je nog wel in staat was om deel te nemen aan 't verkeer al dan niet begeleid door de witte stippenlijnen en pijlen op de weg of eventueel de trottoirband of vangrail :)

Toch handig om 'n weegschaal in huis te hebben, kun je op feestjes voor ieder, even uitzoeken hoeveel ie werkelijk mag zuipen, en dan vervolgens gewoon naar huis mag rijden. Fantastische tip Andy.

Maar, ik kende de site al, ik had 'm al 'n aantal keer proberen te bezoeken, maar daartoe bleek ik uiteindelijk niet meer in staat... dus zodoende ;)

 

Zenzero (02/12/07 om 20:34:28):

Dûh!

 

lezArts_du_Soleil (02/12/07 om 20:37:58):

Bijkomend voordeel van die weegschaal is dat vrouwen er en plein publique niet opdurven te gaan staan. Zij nemen dat risico niet. Heb je je BOB!

 

Helfrich (02/13/07 om 00:08:21):

lezArts_du_Soleil schreef:

http://www.jellinek.nl/testjegebruik/alcohol_calculator.php

Dit kwam ik onlangs tegen. Via absint.pagina.nl

Als dit landelijke aandacht zou krijgen waren de BOB-spotjes in een klap overbodig.


Ja maar, waarom zou ik enig vertrouwen stellen in die onbekwame nietsnutten van Jellinek die dit soort blatante flauwekul verkopen: http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/full-story.php?q=641&id=10
? Zelfs die THC-analogie was op 15 augustus 2003 (laatste wijziging) al jaren achterhaald. Het lijkt me stelletje rancuneuze zakkenwassers die zich afzetten tegen iets waar ze geen verstand van hebben, en waarvoor in hun sombere, anhedonische leventjes ook helemaal geen plaats is, namelijk drank.

Ik verdenk ze er zelfs van dat ze menen dat melk gezond is.

Dus de uitkomst van die alcoholcalculator is wel verrassend. Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen.

 

Zenzero (02/13/07 om 23:31:11):

lezArts_du_Soleil schreef:

Bijkomend voordeel van die weegschaal is dat vrouwen er en plein publique niet opdurven te gaan staan. Zij nemen dat risico niet. Heb je je BOB!


Fantastisch, je bent geniaal. :P

 

lezArts_du_Soleil (02/14/07 om 15:37:56):

De grijze massa werkt op volle toeren als het gaat om op slinkse wize je vrouw / vriendin te overtuigen dat zij nu aan de beurt is om de BOb te zijn.

Zal ooit wel stoppen as door het surplus aan alcoholconsumptie die hersencellen weer afgebroken worden. Dus geniet nu het nog kan.

 

Zenzero (02/15/07 om 01:49:28):

Ach, en witte wa, nèje hedde en ja kénde immers kriege.
Om maar 'ns wat te zeggen, en doar zit gin woord Mestrichts bai, wonnie.

 

lezArts_du_Soleil (02/15/07 om 09:33:43):

Nee, daar zit inderdaad geen woord Mestreechs bij. Wat uberhaupt dan wel??

 

sixela (02/15/07 om 13:48:00):

lezArts_du_Soleil schreef:

en plein publique

Ce n'est pas très pudique d'écrire "en plein public" de cette façon...cela provoque souvent une indignation publique.

 

Het café